7 Ocak 2011 Cuma

bu bir emirdir

Blog adresimi alırken sözlükteki nickime sadık kalayım istedim. "keyfekederolsun" bir başkası tarafından alınmış çıktı. Epey bir bozuldum. Böyle bir şeyi kim neden yapsın, hiçbir düşmanım dahası şüphelendiğim kimse de yoktu. Evet, olay emniyet teşkilatının dikkatini çekerse onlara aynen böyle söylemeyi düşündüm. Sonra şey geçti aklımdan, kim böyle bir şeye kafa yorar ki, benden başka?

Nickimi alan arkadaşa "arkadaşım, bi bakar mısın?" demek yerine keyfekederol.blogspot oldum. Artık emir veriyorum. Açıl susam açıl gibi, başka çaresi yokmuş gibi, kaybol gözüm görmesin gibi, sen ayaktasın bir çay koy der gibi. Deyişine göre bembeyaz sayfalarda karanlığa haykırırcasına yazıyormuş o arkadaş, gıpta ettim. Ben hayatımın hiçbir alanında bu coşkuyu baş köşeye yazacak kadar hissetmedim. Belki hakiki kko o'dur. Ben de Seferoğulları'nın yüz karası olarak devam ederim hayatıma. Yazın hayatıma diyecektim, klaveyede harflerin yeri değişti birden, mouse ters döndü. Bir güç beni engelledi, çarpılma tehlikesi geçirdim ufak çaplı.

Yazabilirsem, buradayım bakalım.

Hoşbulduk diyecektim, vazgeçtim. Tereddüt anı kameralarımızdan kaçmadı. Evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder